Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Lidé si zaslouží jistoty i na železnici

Objektivem krajského zastupitele a kandidáta na hejtmana Olomouckého kraje mohu bez okolků tvrdit, že se nám v uplynulých letech podařilo udělat obrovský kus práce pro zajištění kvalitní a komfortní dopravy všem cestujícím v našem kraji. Naší snahou vždy bylo, je a bude minimálně udržení stávajícího rozsahu dopravní obslužnosti. Chceme zajistit, aby všem, kdo vlakem dojíždějí zejména za prací, do škol, nebo třeba k lékařům, sloužil dostatečný počet spojů. Skvělou zprávou jistě je, že se nám povedlo k 1. září zařadit do Integrovaného dopravního systému Olomouckého kraje (IDSOK) šest zbývajících železničních tratí číslo 270, 274, 280, 290, 300 a 330. Ruku v ruce s tímto krokem si mohou obyvatelé kraje
Lidé si zaslouží jistoty i na železnici
Objektivem krajského zastupitele a kandidáta na hejtmana Olomouckého kraje mohu bez okolků tvrdit, že se nám v uplynulých letech podařilo udělat obrovský kus práce pro zajištění kvalitní a komfortní dopravy všem cestujícím v našem kraji. Naší snahou vždy bylo, je a bude minimálně udržení stávajícího rozsahu dopravní obslužnosti. Chceme zajistit, aby všem, kdo vlakem dojíždějí zejména za prací, do škol, nebo třeba k lékařům, sloužil dostatečný počet spojů. Skvělou zprávou jistě je, že se nám povedlo k 1. září zařadit do Integrovaného dopravního systému Olomouckého kraje (IDSOK) šest zbývajících železničních tratí číslo 270, 274, 280, 290, 300 a 330. Ruku v ruce s tímto krokem si mohou obyvatelé kraje zakoupit jednotnou jízdenku, která platí ve vlacích, autobusech i v městských hromadných dopravách v Olomouci, Prostějově, Přerově, Šumperku, Zábřehu a Hranicích.
Vrátím-li se zpět k železnici, pak je pochopitelný můj zájem na tom, aby se pasažérům cestovalo ve vlacích co nejpohodlněji. V současnosti na regionálních tratích, na jejichž provoz přispěl kraj vloni více než 650 miliony korun, jezdí moderní Regionovy či RegioPantery. Je pravdou, že Olomoucký kraj platí ze svého rozpočtu za přepravu na železnici rok od roku více. Jen pro představu srovnejme s loňským výdajem částku 600 milionů korun v roce 2012.
Stát i soukromé společnosti investují mnohdy s přispěním evropských dotací do modernizace nejen vozového parku ale i samotných tratí miliardové částky. Jsem připraven v případech dalších možností podporovat veškeré další kroky, které povedou k tomu, aby měla veřejnost v železniční dopravě jistotu. A to i desetitisíce lidí, kteří na železnici pracují.
Jiří Zemánek,
kandidát na hejtmana Olomouckého kraje za ČSSD
Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 3.0 Počet: 1 Nejlepší: 3 Nejhorší: 3

Diskuze

Vybrané video

Chaos v Kontře pokus

Anketa

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2022 Zakopcem.cz